وبلاگ شخصی دسترسی

به اشتراک گذاشتن زندگی فوق العاده من با شما

وبلاگ شخصی دسترسی

به اشتراک گذاشتن زندگی فوق العاده من با شما

به عنوان یک شگفتی ممکن است که مدل مورد علاقه همه از مارک جیکوبز تا میوچا پرادا قبل از گرفتن باند، عصبی شود، اما لورنا فوران، که پیشتر رافائلیت ویژگی های اخیرا در مجموعه ی Gucci Spring 2018 پیدا کرده است، چنین است. بنیاد 26 ساله ایرلندی که دندان هایش را برای عکاس هارلی ویر طراحی کرده است، نشان می دهد که بیگی مطلق را از من می ترساند.

مشارکت ویر و فورن به شیوه های مختلفی پیش می آید، فرود آوردن عامل فوران، مشاغل بیشتر و چشم انداز جدیدی از زیبایی: "هارلی چندین آرایش را دوست نداشت"، او می گوید، با توجه به میل خود برای بنیاد سازی و خودمختار، پیش از آنکه عکاس مد را ببیند. "او روی این واقعیت تمرکز کرد که من بیشتر غیر معمول به نظر می رسید [و این] من را به چیزهای مختلف نگاه کرد. در حال حاضر من گونه های سرخ را نمی فهمم - من آنها را نمی بینم. "

امروز، رژیم روزانه مراقبت از پوست Foran شامل کمی بیشتر از مرطوب کننده Avène و الیزابت آردن هشت ساعته کرم محافظ پوست است. در مورد امضا امیر آتشین؟ فوران می گوید: "این به طور طبیعی قرمز نیست، اما حتی فراموش کرده ام!" که تا همین اواخر، فرشته های قهوه ای مومی طبیعی خود را به رنگ قرمز بزرگ خود رنگ کرد. این یک تصویر جسورانه است که علاوه بر رویکرد زیبایی خود، یکی دیگر از جذابیت توجه را نیز جلب کرده است: رژ لب Rabbit Woo MAC. او با لبخند می گوید: "همیشه خوب است که جفت قرمز را با موهای قرمز جفت کنیم." ترکیبی برنده، بدون شک.

  • ulani green

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی