وبلاگ شخصی دسترسی

به اشتراک گذاشتن زندگی فوق العاده من با شما

وبلاگ شخصی دسترسی

به اشتراک گذاشتن زندگی فوق العاده من با شما

راشل تراچنبرگ، مدلساز موسیقی، همیشه برای ستارگان چیزی دارد. از چهره تکراری کوچک بر روی مچ دست چپ خود برای نشان دادن تولد 18 سالگی خود، به تسخیر او برای اشاره به چشم خود را در صحنه با برچسب های ستاره ای شکل، خود را با نماد آسمانی هر زمان که ممکن است، از خود نشان می دهد. بنابراین چه کسی بهتر از زن چهره Wooing قرار دادن یک پیچ و تاب بین قاعدگی در موهای تعطیلات؟

با الهام از دکوراسیون های کریسمس و چاپ های ستاره ای استلا مک کارتی، آنتوینت باندرس مدل موهای خود را در Trachtenburg با استفاده از استنسیل، براق زیست سازگار و نقاشی برای رنگ آمیزی سه ستاره نقره ای در اوج انبیکس انحنای خود، با چند غلیظ از اسپری موی کنترل Aveda آن را در محل قرار داده است. Trachtenburg می گوید: "بهتر است که شکل های زرق و برق را در نزدیکی ریشه نگه دارید تا بتوانید آن را بیشتر بپوشانید"، و افزود که ستاره های درخشان برای یک روز تمام نشده و به راحتی بعد از آن شب را تمیز می کنند. "آنها فوق العاده اصلی و زرق و برق به [هر] نگاه تعطیلات اضافه کنید."


با تراکتنبرگ با دوزخ، لوازم جانبی موی سر که یک لحظه به آن تعلق دارد و فصل تعطیلات به طور کامل در حال چرخش است، Trachtenburg یک مورد جذاب برای گرفتن رویکرد سفارشی را به جشن و تقدیرات بیش از گردن می دهد. متقاعد نشده؟ آنها را در جشنواره آینده ببینید. "من می خواهم آنها را برای نمایش بعدی من بپوشانم!"

  • ulani green

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی