وبلاگ شخصی دسترسی

به اشتراک گذاشتن زندگی فوق العاده من با شما

وبلاگ شخصی دسترسی

به اشتراک گذاشتن زندگی فوق العاده من با شما

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۹
خرداد

آنجلینا جولی به ندرت دستگیر میشوند بیش از حد از لباس او از سیاه و سفید طراحی شده جدا-را نگاه تیره عاشقانه او را در روز مادر عینک، برای مثال، و یا زمستان لباس سفید او را در سفر به لندن به تن در اوایل سال جاری. این شاید به همین دلیل او پذیرای ظریف و در عین حال تغییر بازی قدرت یک کیف دستی بیانیه، که توسط گروه گواه او در لس آنجلس عینک دیروز.


جولی کاملا جمع آوری کیسه های این. برای تفرج کارناوال با بچه ها، ستاره بازی Tomb Raider اصلی با یک جلا، دست آزاد کیسه رسول هدایت لارا باغچه درونی او. رفتن جهش از فرودگاه لس آنجلس بین المللی، او در براق (و مقرون به صرفه) حمل و نقل کردن کتاب Everlane را پرتاب، در حالی که یک سفر خرید سریع در بازار محلی دیدم جولی حمل کیسه اینجا هوا سن لوران حمل و نقل کردن متقابل بدن. سبک ساده و کارآمد امروز احساس سبکی اضافه شده به او همه سیاه و سفید گروه. جولی از سر پیچیده به نظر می رسد به لطف پا به چکمه های پاشنه بلند Aquatalia است.

  • ulani green
۱۵
خرداد

حلقه است به اندازه شده، لباس مناسب، محل برگزاری رزرو، و RSVP ها قرار داشته، اما، به عنوان یک عروس، شما هنوز هم یک تصمیم بزرگ پیش از شما را داشته باشد: چه با عروسی خود را مو. ما این سرمایه گذاری در اذعان جورج ساندرز-یان که تمایل به ابراز طیف خود در یک بصری در مدل موهای تنها نزدیک به عنوان دشوار است به انجام آن را به عنوان تقطیر جوهر خود را در اکنون از بین رفته مشخصات دوستیابی آنلاین خود را بود.


مورد نیاز به اندازه کافی ساده است: چیزی دغدغه، بی انتها و کار می است. زرق و برق، درک با خود نمایی اثیری است. نگاهی به chicest عروس تاریخ باید به اندازه کافی که بهترین نسخه از خود است که در انتظار در طرف دیگر از یک فوران چاه نفت براق، بهم تابیدن و بافتن عاشقانه، امواج به آرامی آشفته، یک گره شسته و رفته اثبات شود، و یا، در مورد ازدواج با یک سنگ ستاره، حجم عصر مناسب است. از گیسو نفس آراسته کودک دایانا راس به امواج خواب در کیت ماس و تاج گل اخر هم تقدیم به جین برکین است، در اینجا بهترین مو عروسی که تا به حال راه خود را به پایین راهرو را می باشد.

  • ulani green