وبلاگ شخصی دسترسی

به اشتراک گذاشتن زندگی فوق العاده من با شما

وبلاگ شخصی دسترسی

به اشتراک گذاشتن زندگی فوق العاده من با شما

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۱۰
تیر

اینجانب سیزدهمین فینالیست، 25 عضو هیئت منصفه و یک نفر از مدافعان مد در این مراسم در مراسم تحلیف جوایز سالانه 2017 ANDAM در وزارت فرهنگ فرانسه در پاریس شرکت کردند. ANDAM، موسسه ملی توسعه هنر مد، در سال 1989 تاسیس شد و اولین جایزه مد در فرانسه بود. امروزه یکی از بهترین جوایز معتبر بین المللی مد است. نایتلی دوفور، بنیانگذار این شرکت، در این باره خاطرنشان کرد که هر خانه مد به علت پیوستگی دارد، با Swarovski کمک به جایزه های کریستال و کمک های مالی به تمام برندگان.

گلن مارتن، طراح خلاق Y / Project، به یک موج خوشبختانه، جایزه بزرگ 280،000 یورو را تقدیم کرد. "من احساس پوچی می کنم مثل این واقعا واقعی نیست اما کریستال به من کمک می کند! »وی اضافه کرد که این امر می تواند به او کمک کند که برند را تحکیم کند:" این پشتیبانی برای کمک به محصول من است. ما همه چیز را در خانه انجام می دهیم این سفر شگفت انگیز بوده است. ما اغلب گم شدیم اما شما اعتقادات خود را حفظ می کنید، و گاهی اوقات شما می توانید کوه ها را حرکت دهید. "

مارنتس علاوه بر یک چکمه سخاوتمند، یک ساله از مربیگری از فرانچسکو بللتینی، مدیر عامل و رئیس یو سنت لوران، دریافت خواهد کرد. او گفت: "گلن علاقمند است که یکی از طراحانی باشد که مد را مورد توجه قرار می دهند." Swarovski شیرینی گلدان با ارزش € 10000 کریستال برای استفاده در طرح های خود است.

برنده جایزه خلاق، جایزه 112،000 یورو، به نام AVOC نام تجاری چهار ساله اعطا شده است که "مد فراگیر برای آینده ای نامناسب جنسیتی" را به نمایش می گذارد. بنیانگذاران آن، لورا د و باستین لوران، سالیان درازی را دریافت خواهند کرد. در استراتژی دیجیتال و ارتباطات از Ruth Chapman cofounder MatchesFashion.com. چپمن گفت: "ما واقعا سرگرم کننده بودیم و در اتاق بسیار بالا بود." "هر نام تجاری که ما ملاقات کردیم، مقصد بسیار دور است." علاوه بر این، Galeries Lafayette قول داده است که دو مجموعه بعدی AVOC را به فروش برساند، تا آن را به طور برجسته در فضای طراحان جوان در پرچمدار خود در پاریس، و ارائه مشاوره از خرید آن تیم فردا لندن نمایشگاه و پشتیبانی برند را ارائه خواهد کرد.

جایزه مد لوازم جانبی € 56،000 به طراح طلا و جواهر Ana Khouri رفت. جایزه جدید نوآوری € 33،000 در سال جاری بود که به Audrey-Laure Bergenthal ایووا، موسس و رؤسای این نام تجاری، برای مفهوم "مانکن های هوشمند"، که با ورود اطلاعات برای نصب مناسب بود، برنده شد. او از پاسکال موراند، رئیس اجرایی Fédération Française de la Couture، در زمینه ساختار کسب و کارش، و همچنین حمایت بیشتر از حرفه ای ها در بخش تکنولوژی مد، مشاوره دریافت خواهد کرد.

  • ulani green