وبلاگ شخصی دسترسی

به اشتراک گذاشتن زندگی فوق العاده من با شما

وبلاگ شخصی دسترسی

به اشتراک گذاشتن زندگی فوق العاده من با شما

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۷
مهر

هفت سال پیش، در یک کابین روستایی در پای Mt. کنیا، پرنس ویلیام چیزی را از کوله پشتی کشید. او هفتههاست که به دور از آفریقا سفر کرده است، عصبی به عنوان جهنم است، زیرا "اگر می دانستم اگر این چیز ناپدید شد، من مشکل زیادی خواهم داشت". بعد از آن، یک خوشه ی یاقوت کبود و الماس 12 عیار بود حلقه به ارزش بیش از 500،000 دلار، و او قرار بود با آن پیشنهاد به عشق زندگی خود، کیت میدلتون.

حلقه تعظیم دوشس کمبریج به عنوان خیره کننده، زرق و برق دار، و نماد استفاده شده و مورد سوء استفاده قرار گرفته است. هزاران نفر از دست اندرکاران و مجلات مختلف برای خرید تنها در اینترنت وجود دارد (بعضی از آنها بیش از 1000 دلار هستند، چندین بار در محدوده 10،000 دلار فروخته می شوند و حتی یک مورد برای بیش از یک میلیون دلار وجود دارد). با این حال، به رغم جایگاهش در ادبیات سلطنتی، بیشتر بخشی از آن را بخاطر بسکتبال می دانند، در صورتی که همه چیز را بدانند.

ریشه های حلقه به اواسط قرن نوزدهم باز می گردد. در سال 1840، پرنس آلبرت، کارگردان جواهرفروش انگلستان را به منظور ایجاد آرم یاقوت کبود و الماس آبی آشنایی داد و به عنوان شاهزاده ویکتوریا به نام او زود گذر کرد. سارا پرنتیس، مدیر خلاق فعلی Garrard، به Vogue میگوید: "او متوجه شد که او آنقدر دوست داشت که تصمیم می گرفت تا آن را در روز عروسی او بپوشد، زیرا او در جلوی لباس او آبی رنگ است."

ملکه ویکتوریا به عنوان یک حکومت 63 ساله خود، یک مجموعه بزرگ از جواهرات را گردآوری کرد: حلقه ها، گردنبند، گوشواره و دستبند، زمرد، یاس، اورال، یاقوت کبود بیشتر (آلبرت می گوید Prentice، علاقه خاصی به سنگ آبی داشت ) اما زمان و مکان دوباره به گلدان قراضه بازگشت کرد و تا سال 1861 مرگ آلبرت "عزیزترین آلبرت" را از دست داد.

در اراده او، گلدوزی یک گلدان طوقی ایجاد کرد، به این معنی که همیشه متعلق به پادشاه حاکم است.

ملکه الیزابت، گزارش شده است، همانطور که با ساعت مچی عروسی ویکتوریا ملاقات می شود، اگر نه بیشتر. او در بسیاری از موارد از جمله اولین جلسه (و تنها) با پرزیدنت جان اف کندی، محبت پرنس ویلیام و در سال گذشته سلطنتی اسکوت استفاده کرده است.

اما اگرچه عتیقه در مالکیت ملکه باقی می ماند، به خاطر سلطنت دیگری چون پرنس چارلز، به ذهن می رسد. پس از اینکه خانم دیانا پس از درخواست ازدواج با او، به گارارد رفت تا انتخاب کنید یک مقدار کوچک از حلقه ها را برای او انتخاب کنید، از جمله حلقه Marguerite خوشه ای یاقوت کبود و الماس خانه که بسیار شبیه به آن بود، بله، ملکه ویکتوریا گلدوزی عروسی. دیانا نیز با آن عاشق شد.

"گفته می شود که او به گارارد برای خرید یک حلقه برای بانوی دیانا نفوذ قوی بر روی شاهزاده چارلز بود. او در واقع به دنبال حلقه خوشه ای یاقوت کبود برای او بود، که بعدا توسط شاهزاده ویلیام به دوشس کمبریج در مورد مشارکت آنها داده شد. "Prentice می گوید. "من می توانم تصور کنم که مادر شما و مادربزرگ شما با این جواهرات زیبا و باور نکردنی رشد می کند ... آن را با شما می چسبد".

پس از اینکه شاهزاده دیانا در سال 1997 به شدت درگذشت، حلقه به خانواده ولز بازگردانده شد.

این سال، که 20 سالگرد مرگ دایانا را مشخص کرد، یک شایعه دلهره آور (و غیرقابل تایید) در مورد حلقه ظاهر شد. ظاهرا، دو نفر از دارایی های پر ارزش ترین او - حلقه تعامل و طلای کارتیه طلایی - به پسران او، پرنس ویلیام و پرنس هری داده شد. هر یک از پسرها یکی را انتخاب کردند اما یک منبع ناشناس گفت که ویلیام که حلقه را انتخاب کرد، نبود. هری بود.

بنابراین، اگر به اعتقادات قرآن میپردازیم، چگونه در اختیار ویلیام بود؟ ظاهرا وقتی هری دید که چقدر برادر بزرگترش کیت میدلتون را دوست داشت، قربانی لمس کرد و پیشنهاد داد که به جای آن تماشا کند. هریسا فقط به ویلیام هری علاقه خاصی نداشت، او را به عنوان "خواهر" توصیف کرده بود.

هنگامی که پرنس ویلیام و کیت میدلتون در ماه نوامبر 2010 ازدواج خود را اعلام کردند، حلقه در این روایت مرکزی بود: "این حلقه تعامل مادرم است و برای من بسیار ویژه است، زیرا کیت برای من هم بسیار ویژه است. ویلیام در کانال خبرهای انگلیس ITV گفت: "این تنها دو گزینه بود." "این راه من برای اطمینان از این بود که مادر امروز از دستش برنمی آید و هیجان و این واقعیت که ما در کنار یکدیگر با هم زندگی می کنیم".

روزی خواهد بود که ویلیام تسلط می یابد و تمام جواهرات طلایی را به ارث می برد، زمانی که کیت دارای حلقه و گلدوزی است که الهام بخش آن است. چه کسی زن دیگری را می شناسد که همسرش، شاید همسر شاهزاده جورج، یا یک وارث پس از آن، و یا یک وارث پس از آن، انجام می دهد. اما هر کس آنرا مطمئنا اهمیت ویژه ای را برای متحد کردن دو نشانۀ قدرت، عشق و استقامت زنان وینسور که پیش از او بودند، به رسمیت می شناسد.

  • ulani green