وبلاگ شخصی دسترسی

به اشتراک گذاشتن زندگی فوق العاده من با شما

وبلاگ شخصی دسترسی

به اشتراک گذاشتن زندگی فوق العاده من با شما

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳۰
ارديبهشت

گلابی، سیب، موز: خودتان را نسبت به یک میوه احساس می کند مانند یک اثر از '90s. بنابراین این ایده که برش کت و شلوار خود را با شکل بدن خود را از پیش تعیین شده می کند. این روزها، هر چیزی می رود-هر بدن ساحل آماده. در عوض، آن مورد پیدا کردن یک کت و شلوار زیبا و اعتماد به نفس برای رفتن با آن است.


نگاهی به نشانه از افراد مشهور بهترین لباس امروز، که در آغوش طیف گسترده ای از سبک های شنا. نگرش جسورانه خود کلید است، هر چند چند راهنمایی یک ظاهر طراحی کوچک ارزش نگه داشتن در ذهن وجود دارد. یک زن ریزه اندام مانند ماری-کیت و یا اشلی اولسن ممکن است افزایش ساختاری بالا نوار زخم بندی را دوست دارید، در حالی که منحنی بیشتر شبیه بیانسه ممکن است برای یک حمایت underwire را یا نمی برسد. به راستی، آن را مانند یک مد احساس رایگان برای همه، و این است که هیجان نیست؟ در اینجا، 14 سبک را امتحان کنید این تابستان، با الهام از ریحانا، سلنا گومز، و ستاره قانون ش

  • ulani green
۱۸
ارديبهشت

طراحی آنچه شما می دانید. پارسونز ایکس کرینگ توانمند سازی تخیل فینالیست Jeremyn لی که پند و موعظه به قلب صورت گرفت که زمان برای توسعه مجموعه پایان نامه خود را از آن آمد. چه چیزی شبیه یک مرسوم، مد روز مش کردن از athleisure، دلخوری و عصبانیت، و گل های ظریف در نتیجه مطالعه نزدیک از ریشه چینی خود است در واقع. "من همیشه پیدا کرده ام خودم را در مورد چگونه فرهنگ خودم تعریف می کنم اشتباه،" او می گوید. "در حال قومی چینی اما به عنوان یک اقلیت در حومه آمریکا مطرح شده، من فرهنگ خود دیدم تا حدودی از یک فانتزی و یا یکی دیگر از زندگی است." برای اصلاح شدن آن او را به مهاجر مادرش تبدیل تجربه او انقلاب فرهنگی چین در 1980- فرار و طلسم او با او به ارمغان آورد. کسانی که دلخوری و عصبانیت توسط یک بالش ساتن دوزی او با پدر او را پشت سر گذاشت ساخته شده الهام گرفته است، و گل های از یک دستمال یادگاری هستند، و لباس آهنگ ریف در آمریکا "لباس" او پس از ورود به اینجا به تصویب رسید.

لی فارغ التحصیلی این بهار، اما CV خود در حال حاضر شامل تجربه گسترده به عنوان یک کارآموز در کالوین کلاین، مارک جیکوبز، ردیف، زک Posen، Marchesa، و جیسون وو.

در حال حاضر در سال ششم آن، پارسونز ایکس کرینگ توانمند سازی مسابقه طراحی تخیل فراهم می کند دو استعدادهای استثنایی از کلاس ارشد تعلیماتی را برنامه BFA مدرسه در کرینگ و $ 10،000 برای راه اندازی مجموعه های خود. برندگان امسال خواهد شد در 69 سالانه پارسونز سود در ماه مه 22. اعلام کرد در سرب تا به رقابت، وگ است پروفایل 10 فینالیست. در مورد خواسته های لی خوانده شده در اینجا و بررسی را روزانه به حدود فینالیست شخص او یاد بگیرند.


چگونه می توانید ترکیب می پایداری را به کار خود دارید؟

در حال توسعه مجموعه پایان نامه من، من در همکاری با استودیوهای به صورت محلی در شهر نیویورک کار کرده است. با همکاری با استودیوهای در منطقه، من کل فرآیند تولید نگه شفاف و قابل ردیابی، و همچنین حمایت از متخصصان صنعت محلی است.


اگر شما می توانید چیزی در مورد کسب و کار مد را تغییر دهید، چه خواهد بود؟

 به عنوان مد سریع به طور مداوم در نرخ ناپایدار در حال رشد، یکی از بزرگترین مسائل در صنعت مد به عدم رابطه بین کسب و کار و مصرف کننده است. تاکید باید بر نیاز به یک درک بیشتری بین مصرف کننده و چه آنها مایل به خرید هستند قرار داده است. شرکت نیاز به ایجاد سیستم و اعمال روشهای به آموزش مصرف کنندگان بر اهمیت شیوه های پایدار در صنعت مد، به منظور فراتر از نتایج غیر قابل تحمل چند از مد سریع (اثرات زیست محیطی، عمل کار غیر اخلاقی، نقض قوانین حق تکثیر، و غیره) حرکت می کند.


شما کی هستید بیشتر مشتاق به لباس و چرا؟

در مجموعه پایان نامه من، پژوهش به طور عمده در راه است که در جهانی شدن را شکل داده است فرهنگ / تجارب و چه طیف گسترده ای از جغرافیای در مد نظر می رسد، به طور خاص با تمرکز بر خارج از کشور فرهنگ آسیایی متمرکز شده است. با توجه به قطع ارتباط بین لباس روزانه و لباس فرهنگی در زمینه مدرن، من بیشتر مشتاق به لباس دیگر افراد آسیایی و ببینید که چگونه آنها واکنش نشان می دهند و پاسخ به اتصال با یک لباس در سطح بین فرهنگی است.


تمایل دارید چه به انجام یک سال از فارغ التحصیلی؟

نگاه به آینده، من امیدوارم برای طراح یکی دیگر از کار می شود، در ادامه به مورد چگونه صنعت کار می کند و توابع یاد بگیرند. اما در همان زمان، من همچنان به دنبال کار خود من، امیدوارم که قادر به توسعه و راه اندازی برچسب خود را دارم.

  • ulani green
۰۴
ارديبهشت

مدل شب شانس خود را برای درخشش است، و با انتخاب حق مجموعه ای از رنگ برای مدل لباس و گروه خود را، شما می توانید نه تنها شکل خود را و لباس خود را نگاه کنید فوق العاده، اما صورت خود را، پوست و مو است. استفاده از رنگ های طبیعی پوست شما را تحت تاثیر قرار رنگ لباس یا الگوی شما را انتخاب نمایید. لباس که منطبق لحن طبیعی پوست شما خواهد شد که شما به نظر می رسد پر جنب و جوش تر و درخشان، در حالی که رنگ اشتباه می تواند شما را به نظر می رسد زرد رنگ، محروم از خواب و یا رنگ پریده.


تعیین رنگ پوست2017 prom dress, long prom dress, embroidery prom dress, formal evening dress:


پیش از انتخاب رنگ مدل لباس، شما باید اول مطمئن شوید پوست شما! سرد و گرم: رنگ پوست ها را به دو دسته اصلی تقسیم. مردم با تن سرد undertones صورتی-آبی به پوست خود، در حالی که کسانی که با تن های گرم دارند undertones طلایی رنگ شود. ساده ترین راه برای تعیین نوع شما را به این است که شستن آرایش از صورت خود را تعلق دارند، پس از آن به تناوب نگه نقره و طلا فویل تا صورت خود را. این فلز درست خواهد شد صورت خود را به نظر می رسد درخشان و سالم، در حالی که رنگ اشتباه باعث می شود پوست خود را نگاه مایل به خاکستری و شسته. نقره ای بهترین به نظر می رسد بر روی پوست با تن سرد، و طلا بهترین به نظر می رسد در تن گرم.


هنگامی که شما تعیین کرده اید که آیا پوست شما گرم یا سرد است، شما نیاز به پیدا کردن که فصل شما هستند. complexions زمستان (سرد) معمولا رنگ پریده سفید، زرد زیتون یا تیره، معمولا متعلق به افرادی با موهای قهوه ای و یا سیاه و سفید و چشم های تیره. در مقابل، complexions تابستان (نیز سرد) نیز undertones آبی یا صورتی دارند، اما مردم با این complexions دارای موهای که رنگ پوست خود در مقابل نه به اندازه؛ اکثر مردم و تابستان رو یا مو بور طبیعی یا سبزه با چشم های رنگی و نور هستند.


بهار رنگ پوست، که گرم هستند، معمولا به زنان با پوست کرم عاج، پوست صورتی کک مکی، و یا تیره تر، رنگ آمیزی پوست آفتاب سوخته تعلق دارند. اکثر مردم با رنگ پوست بهار بلوند توت فرنگی یا مو قرمز نور با چشم های آبی یا سبز است. پاییز رو یا رنگ پوست دارند undertones طلایی که برنزه بیشتر یا نارنجی رنگ از تن بهار. زنان با تن عاج یا تیره، بژ یا طلایی قهوه ای پوست، قرمز و یا سبزه تیره مو و چشم های قهوه ای اغلب به این دسته قرار می گیرند.


رنگ برای زنگ زمستان


زمستان رو یا دختران یک مقدار زیادی از گزینه های که آن را به انتخاب بهترین رنگ مدل لباس می آید. رنگ پوست در زمستان تمایل به نگاه بهترین در شدید، رنگ های غنی مانند آبی، قرمز، صورتی گرم و سیاه و سفید، اما رنگ های روشن تر مانند سایه سفید یا فلورسنت روشن نگاه بیش از حد بزرگ. زمستان دختران رو یا باید مدل لباس در تن زمین، که ممکن است آنها را به نظر می رسد رنگ پریده یا زرد رنگ اجتناب کنند.


رنگ برای تابستان تن


تابستان رنگ پوست را نگاه خیره کننده ترین در سرد، رنگ های خاموش و سایه مانند آبی کودک، گل رز، اسطوخدوس، آلو و حتی زرد. شدید، به شدت از رنگ های متضاد و تن زمین تمایل به رنگ پوست در تابستان نگاه شسته.


رنگ برای بهار تن


دختران با رنگ پوست بهار تمایل به نگاه بهترین در مدل لباس با رنگ پریده، رنگ نرم مثل شتر، زرد، عاج، کلی سبز، مرجان و آسمان و یا آبی دریایی. بهار رو یا دختران باید لباس با رنگ هایی که بیش از حد سخت و متضاد هستند، مانند سیاه و سفید، قهوه ای سفید و تیره کامل اجتناب کنند. دختران با complexions بهار نگاه خیره کننده در نوع جریان، نرم پارچه طرح دار گل و سایه نرم که محبوب هستند در این فصل.


رنگ برای پاییز تن


دختران با رنگ پوست پاییز باید برای مدل لباس در رنگ های غنی، خاکی و یا تند مانند پرتقال زیتون، طلا، زنگ قرمز، قهوه ای تیره یا خاکستری غنی است. رنگ پاییز همیشه به خوبی بر روی پوست با تن پاییز کار می کنند اما مدل لباس در رنگ های بیش از حد روشن و تن آبی باید اجتناب شود.


  • ulani green