وبلاگ شخصی دسترسی

به اشتراک گذاشتن زندگی فوق العاده من با شما

وبلاگ شخصی دسترسی

به اشتراک گذاشتن زندگی فوق العاده من با شما

بدون Skinnies، بدون سوراخ، بدون لوگو: Slurlake Redefining Premium Denim

پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۳۵ ب.ظ
سری های وین جیمز بهار امروز ساخته شده و شامل ده ها ویدئو از مدل ها، نوازندگان و هنرمندان در هر نوع قابل تشخیص ژان: لوبی جین، پسرانه جین عزیزم، جین لباس، جین لباس تاکسی سفید، و حتی شلوار جین مادر در Chanel مورد Iman در حیاط خلوت این است که شما به آنها نیاز دارید - در واقع، شاید شما فقط یک ژان (یا ژاکت یا دامن) را می خواهید که بیشتر شما را "احساس" می کند.

بسیاری از زنان در این سری از یک جفت شلوار "کامل" که هر روز استفاده می کنند سخن می گویند. برای Paloma Elsesser، این یک جفت گنجینه از 501s Levi سفارشی است، در حالی که Yuka Mannami به معنای واقعی کلمه یک جفت جین فقط (محموله های تبدیل، چند جیب توسط Balenciaga) دارد. برای لوییز ادگلی، همکاران Slurlake، ژان ایده آل، یک سبک بلند مستطیلی در یک شستشوی نرم و آبی عزیز است و هنگامی که او پیدا نشد، تصمیم گرفت آن را بسازد.

او با داشتن پس زمینه در جین، استانداردهای دقیقی داشت: "هر زمان که من یک جفت دوست داشتم، متناسب بود، یا اگر دوست داشتم، شستن اشتباه بود." "و یا آنها بیش از حد slouchy، و یا بیش از حد گسترده در باسن. . . من می خواستم جفتی که به نظر می رسید مناسب و در برابر معده من مسطح بود، با دکمه هایی که نمی گرفتند، و جیب هایی که لب به لب من اندکی افزایش پیدا می کردند. "نظم بلند؟ شاید. اما لندن به دنبال آن همه این جعبه ها را چک می کند و به رغم ظاهری ساده و بی نظیرش، این چیزی است که در بازار امروز به چشم می خورد.

شوهر و شرکای لوئیس، گری، همچنین در صنعت جین دارای تجربه بودند. به عنوان مدیر سابق جین در Browns و Selfridges، او تغییر کیفیت را در بسیاری از مارک های بالا پایان متوجه شد. او گفت: "ما احساس می کردیم که جین با لباس های پرنعمت کمی خیره مانده است." "این دیگر احساس نکرده بود. شرکت ها تولید خود را در خارج از کشور منتقل کردند، بنابراین کیفیت در برخی موارد از بین رفت. ما احساس می کردیم که نیاز واقعی به انجام کارها به صنایع دستی و تمرکز بر تولید جوراب کامل جین وجود دارد. "

علاوه بر سبک لندن فوقالعاده، این زن و شوهر شلوار جین سیگار، ستارههای برداشت شده و کتهای نظامی را در پنبههای باز بافت Slvrlake توسعه داده است که در ایتالیا توسعه یافت. (شلوار جین همه در لس آنجلس تولید می شود.) هر جفت ظاهری متقاعد کننده ای است، اما بدون هیچ زحمتی از طریق حوضچه ذخیره سازی ذخیره می شود. جین فوق العاده نرم است، و برخی از جفت ها کمی کوچک هستند، بنابراین شما مجبور نیستید از روند شکستن پنبه سفت و سخت برخوردار شوید.

گرگی و لوئیس فقط از کپی برداری های پرنعمت استفاده نمی کنند، هر چند. گری گفت، آنها ترجیح می دهند از Slarlake به عنوان یک ازدواج کامل از قدیمی و جدید فکر کنند: "ما در حال گذر از گذشته برای ایجاد چیزی جدید برای زن مدرن هستیم." لوئیس افزود که او عمدتا از عکس های دهه 90، به ویژه Herb Ritts و Peter Lindbergh، الهام گرفته است. او گفت: "در آن دوران سوپرمودل، آنها فقط شلوار جین با تی شرت سفید و کتانی پوشانده می شوند، و آنها در چنین شرایطی قوی و قدرتمند قرار می گیرند." "اعتماد به نفس در راه آنها به آنها بود - طبیعی بود، بیش از حد مدل دهید."
  • ulani green

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی