وبلاگ شخصی دسترسی

به اشتراک گذاشتن زندگی فوق العاده من با شما

وبلاگ شخصی دسترسی

به اشتراک گذاشتن زندگی فوق العاده من با شما

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۲
فروردين

آیکون های مد آمریکایی مانند اسکار د لا Renta، کارولینای هرا، و دیان فون فورستنبرگ همه به اشتراک گذاشتن یک صفت مشترک: آنها در این کشور متولد نشده که آنها بر روی نقشه جهان قرار داده کمک کرده. مهاجران در بین دارایی های با ارزش ترین به چهارمین صنعت بخش-خرده فروشی کشور هستند. در واقع، 20 درصد از کارگران در تولید لباس داخلی وضعیت مستند نشده. این گروه شامل سورس، خیاط، و کارگران صنایع پوشاک که در حال حاضر در معرض خطر اخراج هستند، به عنوان دانش آموزان مد جوانه زدن که از سراسر جهان آمده به مطالعه در ایالات متحده،

در طول چند ماه گذشته، دولت مغلوب ساختن پیشی جستن یک موضع تندرو در مورد مهاجرت گرفته است، محرومیت ساکنان از شش کشور اساسا مسلمان از ورود به ایالات متحده و تعهد به اخراج میلیون از ساکنان سخت کوش که کارت سبز را نگه ندارد. این اقدامات در نهایت متوقف معماران و طراحان از ورود به کشور و حرکت آن را با ایده ها و نوآوری های خود را رو به جلو. برای صنعت مد به طور خاص، ضربه اقتصادی وعده داده می شود قابل توجه است، اگر تغییرات ساخته شده است. و بنابراین، شورای طراحان مد از امریکا و سازمان اصلاح قانون مهاجرت FWD.us یک ابتکار جدید که برای دریافت توپ نورد اعلام کرده اند.


امروز صبح، در CFDA فضای انکوباتور مد، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت CFDA استیون کلب و رئیس دیان فون فورستنبرگ گزارش جدید منتشر شد. بر اساس یک مطالعه انجام شده در ماه ژانویه، آن به بررسی اثرات بالقوه سیاست های مهاجرتی در حال حاضر در صنعت مد آمریکایی است. آنها توسط رئیس جمهور از FWD.us، تاد شولتی، نماینده کنگره کارولین مالونی، و شورای شهر نیویورک بلندگو ملیسا علامت گذاری به عنوان Viverito ملحق شدند. به عنوان هر یک اشاره کرده است، قوانین مهاجرت ایالات متحده به طور افراطی از رده خارج و بی ارزش پیچیده هستند. به آنها داده قابل ملاحظه ای به روز و یا از اوایل 1990s تغییر؛ پیش از آن، شده است به سختی از ابتدا خود را در اواخر 1700s لمس کرده بود.


در شهر نیویورک به تنهایی، بیش از 900 دفتر مرکزی شرکت مد وجود دارد، به کارگیری 180،000 نفر، تعداد زیادی از آنها از خارج از ایالات متحده آمده این شهرستان نیز در منزل به دو نفر از مدارس مد معتبر ترین کشور، FIT و پارسونز، که به ترتیب 40 و 12 درصد دانشجویان بین المللی. اگرچه بسیاری از کسانی که در اینجا طراحان جوان مهارت های خود را، که اکثریت هستند قادر به ماندن طولانی پس از فارغ التحصیلی و در نتیجه نمی، امریکا از دست می دهد در استعداد تازه است.


هر دو CFDA و FWD.us تغییر قوانین ویزای فعلی برای کمک به پیوند پیشنهاد کرده اند. برنامه های آنها شامل ایجاد یک ویزای راه اندازی برای رهبران کسب و کار در خارج متولد، گسترش و اصلاح ویزای دانشجویی، و قرار دادن یک فرایند در محل برای مهاجران مستند نشده برای کسب وضعیت حقوقی پس از عبور از یک بررسی پس زمینه. در اینجا، پنج حقایق کلیدی در مورد سیاست های مهاجرتی در حال حاضر به از گزارش جامع است. خط پایین: در مد آمریکایی، نباید مرزهای باشد. خلاقیت، بدون توجه به جایی که از آن می آید، چیزی است که ما بزرگ است.


کلاه H-1B قرار داده است و صنعت مد سخت


از H-1B ویزای غیر مهاجر، اغلب به عنوان ویزا با مهارت بالا اشاره شد، اجازه می دهد تا شرکت های آمریکایی به طور موقت کارگران از کشور های دیگر به کار تا شش سال است. سال گذشته، خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده، تنها از آن 85000 H-1B صادر شده است. شد 236000 متقاضیان وجود دارد و نزدیک به دو سوم از متقاضیان به دلیل محدودیت ویزا سالانه رسیده شده بود رد شد. در کوتاه مدت، کلاه آن را بسیار دشوار برای کارفرمایان به استخدام کارگران بلند مدت در زمینه های تخصصی مانند مد و طراحی باعث می شود.


طراحی مد و تکنولوژی دانش آموزان به عنوان STEM به حساب نمی


برخی دانشجویان بین المللی که علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات دریافت (STEM) درجه واجد شرایط برای تا 24 ماه از اختیاری فرمت آموزش عملی، که بدان معنی است که آنها می توانند به مدت یک سال با ویزای دانشجویی کار می کنند. مشکل این است که اگر چه STEM شامل طیف گسترده ای از زمینه ها در پژوهش، نوآوری، و توسعه، طراحی مد و تکنولوژی مد رشته واجد شرایط نیست. بنابراین، بسیاری از دانش آموزان بین المللی مد مجبور به بلافاصله به خانه پس از اتمام مدرسه در ایالات متحده بازگشت


قوانین روادید از رده خارج در حال صدمه زدن معماران و طراحان


ویزای غیرمهاجرتی O-1 است برای افرادی که دارای "توانایی فوق العاده ای" در علوم، هنر، کسب و کار، دو و میدانی، یا آموزش و پرورش و یا، برای کسانی که سابقه نشان داده از موفقیت فوق العاده ای در سینما یا تلویزیون صنعت. مبهم، قوانین منسوخ شده برای بسیاری از زمینه های مختلف خلاق مردم در امروز از جمله کار مد و نه آنها با مجموعه مهارت خاص تراز حساب نیست. به عنوان مثال در گزارش اشاره می کند، مدل های که نیاز به ویزای O-1 باید در علم، آموزش، کسب و کار، و یا دسته دو و میدانی، که به معنی آنها ناعادلانه باید با دانشمندان رقابت اعمال می شود.


هیچ ویزا برای کارآفرینان وجود دارد


در حال حاضر، ایالات متحده که به ویزا برای کارآفرینان، که آن را غیر ممکن برای یک طراح خارجی برای شروع یک کسب و کار در امریکا مگر اینکه یک شهروند یا مقیم دائم قانونی ندارد.


هزینه های قانونی باقی بماند مانعی عمده


در CFDA و بررسی FWD.us است، 68 درصد از کارفرمایان گفت که آنها بین $ 5000 و 9999 $ به ازای هر کارمند در هزینه های حقوقی مربوط به روند اخذ ویزا را سر برده بود. باقی مانده 32 درصد بیش از $ 10،000 یک هزینه سنگین است که بسیاری از مارک های از سرمایه گذاری در استعداد بین المللی نگه داشته به سر برد.

  • ulani green
۰۴
فروردين

شما به عنوان "ملکه فانک" بودن یک شب بوی زرد کسب درآمد نیست. ها Chaka Khan، که تبدیل 64 امروز، تا مقابل زندگی خود و مرکز به سر برد. از روز خود را به عنوان یک نوجوان سیاه پلنگ به اجراهای او در کنار معاصران مانند شاهزاده و استیوی واندر، خان حضور جذاب در و خارج از صحنه است. خوشا با صدای خواننده نیروگاه و شخصیت غیر استاندارد برای مطابقت، خان بی باک و شما همچنین می توانید ببینید که در سبک او.


طولانی قبل از او یک سردستهزنان خواننده اپرا در نظر گرفته شد، خان بخش لباس می پوشد. کودک از هنرمندان، خان درست به تربیت ضد او در '70s در آنجا ماند، با جریان لباس پیراهن زنانه دامن بلند و لوازم جانبی مو گل فرزند را تزیین آفریقایی است. از سن جوان به خلاقیت متعهد، او را در گروه های محلی انجام در حالی که در حال رشد در هاید پارک شیکاگو قبل از تثبیت خود به عنوان یک خواننده و ترانه سرا. او به نظر می رسد روی صحنه های رنگارنگ با هر دهه تکامل یافته است. حجاب حاجز-عریان پیراهن مزین و آراسته لباس با پر و بال شرجی او روی صحنه کمد لباس ساخته شده تا در طول کنسرت با روفوس. در '80s، تاپ بسترس و دلخوری و عصبانیت روشن نشان داد منحنی او در حالی که او مخاطبان با آهنگ مثل serenaded "من برای شما." سبک دهه نود به معنای مو بزرگتر، خز آب نبات های رنگی، و مجموعه ای از لباس های تور پولک پوشیده شده است.


این روزها خان هنوز هم به ارمغان می آورد به زرق و برق. در حال حاضر در وسط یک تور جهانی، او هر یک از جرقه ای بود که او را از دست داده است پویا، و انتخاب خیاطی او شجاعانه باقی می ماند. با توجه به مرحله در روح قطار کروز در ماه مارس، نگاه او را همه چیز در مورد مو، کفش پاشنه بلند بود، و یک کرست-چون قاتل یک بار یک سردستهزنان خواننده اپرا، همیشه یک سردستهزنان خواننده اپرا. در اینجا، یک نگاه در لحظات به یاد ماندنی ترین مد است.

  • ulani green