وبلاگ شخصی دسترسی

به اشتراک گذاشتن زندگی فوق العاده من با شما

وبلاگ شخصی دسترسی

به اشتراک گذاشتن زندگی فوق العاده من با شما

شما به عنوان "ملکه فانک" بودن یک شب بوی زرد کسب درآمد نیست. ها Chaka Khan، که تبدیل 64 امروز، تا مقابل زندگی خود و مرکز به سر برد. از روز خود را به عنوان یک نوجوان سیاه پلنگ به اجراهای او در کنار معاصران مانند شاهزاده و استیوی واندر، خان حضور جذاب در و خارج از صحنه است. خوشا با صدای خواننده نیروگاه و شخصیت غیر استاندارد برای مطابقت، خان بی باک و شما همچنین می توانید ببینید که در سبک او.


طولانی قبل از او یک سردستهزنان خواننده اپرا در نظر گرفته شد، خان بخش لباس می پوشد. کودک از هنرمندان، خان درست به تربیت ضد او در '70s در آنجا ماند، با جریان لباس پیراهن زنانه دامن بلند و لوازم جانبی مو گل فرزند را تزیین آفریقایی است. از سن جوان به خلاقیت متعهد، او را در گروه های محلی انجام در حالی که در حال رشد در هاید پارک شیکاگو قبل از تثبیت خود به عنوان یک خواننده و ترانه سرا. او به نظر می رسد روی صحنه های رنگارنگ با هر دهه تکامل یافته است. حجاب حاجز-عریان پیراهن مزین و آراسته لباس با پر و بال شرجی او روی صحنه کمد لباس ساخته شده تا در طول کنسرت با روفوس. در '80s، تاپ بسترس و دلخوری و عصبانیت روشن نشان داد منحنی او در حالی که او مخاطبان با آهنگ مثل serenaded "من برای شما." سبک دهه نود به معنای مو بزرگتر، خز آب نبات های رنگی، و مجموعه ای از لباس های تور پولک پوشیده شده است.


این روزها خان هنوز هم به ارمغان می آورد به زرق و برق. در حال حاضر در وسط یک تور جهانی، او هر یک از جرقه ای بود که او را از دست داده است پویا، و انتخاب خیاطی او شجاعانه باقی می ماند. با توجه به مرحله در روح قطار کروز در ماه مارس، نگاه او را همه چیز در مورد مو، کفش پاشنه بلند بود، و یک کرست-چون قاتل یک بار یک سردستهزنان خواننده اپرا، همیشه یک سردستهزنان خواننده اپرا. در اینجا، یک نگاه در لحظات به یاد ماندنی ترین مد است.

  • ulani green

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی